اس ام اس غمگین دلتنگی

تنهایی های من . . .

اس ام اس غمگین دلتنگی

 هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که ماهشون مال منه

*

جاتو هیچکس نمی گیره توی قلب حقیرم اگه باشم توی قلبت، بدون از خوشی می میرم

*

با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت

*

آنکه خود مرحم قلب خرامان تو بود/ بین که اینک خود نیاز مرحم است

*

درد یعنی

امشبم مثل شبای دیگه رو تختت دراز بکشی

آهنگ بزاری و بازم فکر کنی به حرفایی که با هم میزدیم

به اینکه خیلی همراهم بودی

به اینکه حتی نگاهش برات یه دنیا ارزش داره

به اینکه چقدر با هم دعوا کردیم و آشتی کردیم

به اینکه کلی حرف توی دلت میمونه و نمیتونی بهش بگی

به اینکه ...

لعنت به اینکه ها ...

و همیشه چشات باید تقاص پس بدن!

*

اگر کسی گریه میکنه به خاطر این نیست که ضعیفه به خاطر اینه که واسه یه مدت طولانی قوی بوده

*

باشی یا نباشی

این شب سر میشود

اما این شب کجا و آن شب کجا ...

*

همیشه بهت می گفتم دلم میخواد خوشحالت کنم چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت نبودن منه

*

نوازشگر خوبی نبودی

سفید شده

تار مویی را که قسم خوردی با دنیا عوضش نمی کنی

*

گاهی دلم برای گوش هایم می سوزد طفلکی سکوت را هم باید گوش کنند

*

نخست ثانیه ها

کمی بعد

دقیقه ها

ساعت ها

روزها

به خودت که می آیی

می بینی

سال هاست

درد می کشی و چیزی حس نمی کنی

*

بگذار سر یه سینه ی من تا بگویمت

اندوه چیست؟ عشق کدام است؟ غم کجاست؟

بگذار بگویمت این مرغ خسته جان

عمریست در هوای تو از آشیان جداست

*

تنها یک حرف مرا آزار میدهد، حتی یک کلمه هم نمیشود

تنها یک حرف مرا هر روز غمگین تر میکند

همان « ن » که لبتدای « بودنت » نشسته است

*

خیلی از خودش خوش قول تر است

خیالش را می گویم که عمریست زودتر از خودش آمده سر قرارمان!

*

سخت است اینکه نمرده باشی

و از تو بخواهند گورت را گم کنی

*

گاهی یه جوری می شکنند که وقتی تیکه هاتو به هم میچسبونی یه آدم دیگه میشی

*

هر شب آب نمک قرقره می کند گلو درد دارند چشم هایم

*

دنیایی که در آن تو نیستی

ارزش نفس کشیدن ندارند

*

آری که چه بی رحمانه آمده است که

بماند برای همیشه، غم تو در دل من


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 6 دی 1393برچسب:,ساعت9:22توسط یونس |